سایت مد روز

سایت مد روز | مد روز | مد روز اروپا | مد روز غرب | مد روز ایرانی | جدید ترین مد دنیا و جهان

سایت مد روز

سایت مد روز | مد روز | مد روز اروپا | مد روز غرب | مد روز ایرانی | جدید ترین مد دنیا و جهان

سایت مد روز | مد روز | مد روز اروپا | مد روز غرب | مد روز ایرانی | جدید ترین مد دنیا و جهان

بیوگرافی بیلی آیلیش هنمرند آمریکایی در سال 2020

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۳۰ ب.ظ

بیوگرافی بیلی آیلیش هنمرند آمریکایی در سال 2020

زندگینامه بیلی ایلیش

 

بیلی آیلیش خود آینده است، او در عرض 3 سال به یکی از مشهورترین هنرمندان روی زمین بدل شد و این در حالی است که هنوز یک نوجوان است و سن بسیار کمی دارد و راهی بسیار طولانی. قطعا زندگینامه بیلی ایلیش میتونه خیلی جذاب باشه و مخصوصا این 3 سالی که بیلی از یک دختر نوجوان معمولی به یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین آدم های روز زمین تبدیل شد، میتونه زندگینامه بیلی ایلیش رو از همیشه جذاب تر کنه. این روزا کلمه دانلود آهنگ بیلی آیلیش یکی از پر سرچ ترین عبارت ها در گوگل است که نشان از محبوبیت این خواننده آمریکایی دارد. در این مقاله ما قصد داریم تا 10 حقیقت در مورد بیلی آیلیش رو بگیم که قطعا جایی نشنیدی و برات جالبه، پس همراه ما باش و مطلب زندگینامه بیلی ایلیش رو از دست نده.

زندگینامه بیلی ایلیش
Share
زندگینامه بیلی ایلیش
همانطور که گفتیم دانلود آهنگ بیلی ایلیش یکی از پر سرچ ترین عبارات در گوگل به حساب می آید و نشان از محبوبیت این خواننده آمریکایی کم سن و سال دارد. آهنگ های بیلی ایلیش خیلی زیاد نیستند ولی همشون پرطرفدار و خاص اند و بیلی کلی جایزه بابت خوندنشون دریافت کرده. یکی از آهنگ بیلی ایلیش که طرفدار خیلی زیادی داره آهنگ I Love You هستش که طرفدار بسیار زیادی داره و انصافاً هم خیلی زیباست. کنسرت بیلی ایلیش در آمریکا و از همه جای دنیا طرفدار داره و افرادی که به کنسرت بیلی ایلیش میرن، قطعا راضی از سالن کنسرت بیرون می آیند. اهنگ بد گای بیلی ایلیش هم یکی از اون آهنگ هایی که به شخصه خیلی دوسش دارم و خیلی آهنگ قوی و پرطرفداریه و شنیدنش رو به همگی پیشنهاد میکنم.

جالبه بدونید که یکی از عبارات دیگه که خیلی زیاد توسط مردم جست و جو شده؛ اینستاگرام بیلی ایلیش هستش و باید بگیم که این خواننده محبوب در اینستاگرام هم فعالیت زیادی داره و کلی هم مخاطب. دانلود اهنگ بیلی ایلیش ilomilo و دانلود آهنگ i love you از بیلی ایلیش هم به همه عزیزان پیشنهاد میشه و مطمئنم که ازشون لذت خواهی برد. در این مطلب میتونید عکس های بیلی ایلیش رو هم ملاحظه کنید و با دیدن عکس ها احتمالا، متوجه کم سن بودن و خاص بودن این خواننده محبوب خواهید شد. سوال هایی که در کشور ما در مورد این خواننده مطرح است این است که بیلی ایلیش کیست ، سن بیلی ایلیش چقدر است ، بیماری بیلی ایلیش به چه شکل است و بهترین اهنگ های بیلی ایلیش کدام است، که سعی داریم در این مقاله با عنوان زندگینامه بیلی ایلیش به همه این موارد اشاره داشته باشم.

بهترین اهنگ های بیلی ایلیش
Share
آغاز کار بیلی ایلیش
billie eilish یا همان بیلی ایلیش پایرت بیرد اوکانل در تاریخ 18 دسامبر 2001 متولد شد و ترانه ‌سرا و خواننده آمریکایی به حساب می آید. بیلی در هایلند پارک لس آنجلس متولد شد و آواز خواندن را از سنین نوجوانی آغاز کرد. آیلیش در سال 2016 اولین آهنگ خود به نام چشم‌ های اقیانوسی را در ساند کلادز منتشر کرد که متعاقبا در رده های دارک روم نیز انتشار یافت. جالبه بدونید که این ترانه توسط برادرش فیننس ساخته شده است و با او در موسیقی و برنامه های زنده همکاری به عمل می آورد. بیلی همین طور به خاطر تک آهنگ “Bad Guy” در سال 2019 شناخته شده است که در صدر بیلبورد هات 100 قرار داشت و 19 هفته صدر نشینی آهنگ “Old Town Road” را از بین برد!

بیلی ایلیش کیست ؟
همانطور که پیش تر هم گفتیم، بیلی ایلیش خواننده و ترانه‌ سرایی است که بیشتر به خاطر تک آهنگهایش “دوست داشتنی” ، “وقتی مهمانی تمام می شود” و “دوست خود را دفن می کند” مشهور است. وی در حال حاضر بیش از 65 میلیون شنونده ماهانه در Spotify و بیش از 61 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد. بسیاری از منتقدین او را آینده موسیقی می دانند.

بیلی ایلیش کیست
Share
سن بیلی ایلیش
بیلی ایلیش در 18 دسامبر 2001 متولد شده است.

بیلی ایلیش چگونه کشف شد؟
در اکتبر 2015 بیلی ترانه «چشمان اقیانوس» را که برادرش برای خودش نوشته بود ضبط و آن را در سال 2016 در ساندکلود آپلود کرد که به سرعت همه گیر شد. او بلافاصله بعد از آن به Darkroom و Interscope records رسید. بیلی “چشمان اقیانوس” را به عنوان اولین تک آهنگش در نوامبر همان سال منتشر کرد. بیلی ایلیش اولین آلبوم خود به نام “به من لبخند نزن” را در 11 اگوست سال 2017 منتشر کرد که شامل آهنگ‌های “Bellyache  Ocean eyes , I don’t wanna be you any more” بود و تحسین وسیعی را از طرف طرفداران و منتقدان به طور همسان دریافت کرد.

سن بیلی ایلیش
Share
آغاز کار حرفه ای بیلی ایلیش
او در 6 جایزه گرمی از جمله رکورد سال، آلبوم سال، آهنگ سال و بهترین هنرمند جدید نامزد شده است. او جوان ترین هنرمندی است که تا به امروز نامزد دریافت جایزه بزرگ 4 گرمی شده است. اولین آلبوم چند آهنگه او به نام به من لبخند نزن در اوت سال بعد منتشر شد و در ایالات متحده، انگلیس ، کانادا و استرالیا به جمع 15 نفر برتر رسید. ایلیش با خواننده آمریکایی خالد برای تک آهنگ “دوست داشتنی” همکاری کرد، که در آوریل 2018 منتشر شد و برای فصل دوم 13 دلیل برای اینکه به موسیقی متن اضافه شد.

نخستین آلبوم استودیویی او نیز با عنوان “وقتی همه می ‌خوابیم، کجا میریم؟” در 29 مارس 2019 منتشر شد و در بالای بیلبورد 200 شروع شد و در انگلیس، کانادا و استرالیا به شماره یک رسید. او در RIII هفت آهنگ طلایی و دو آهنگ نقره ‌ای دارد. او نخستین و تا به امروز تنها هنرمندی است که در دهه 2000 متولد شد و یک تک آهنگ شماره 1 را در آمریکا دارد!

کنسرت بیلی ایلیش
Share
تور کنسرت بیلی ایلیش
لبخند نزن – 2017
تور ذهن من کجاست – 2018
یک به یک – 2018 و 2019
وقتی همه می خوابیم، کجا می رویم در سال 2019 در کوچلا و کالیفورنیا اجرا شد.
کجا می ریم؟ در سال 2020 در میامی و فلوریدا اجرا شد.
بیماری بیلی ایلیش
در 27 نوامبر 2018 ویدئوهایی در فضای مجازی مبنی بر مبتلا بودن بیلی ایلیش به بیماری “نشانگان توره” منتشر شد. او در اینستاگرام خود نیز تایید کرد که به این عارضه مبتلا است. این عارضه عصبی به وسیله ترکیبی از حرکات و صداهای ناخواسته به وجود می آید که به آن‌ها تیک می­گویند، تیک‌ها می‌توانند به صورت‌ صوتی، جسمی، ساده و یا پیچیده نمود پیدا می کند.

بیماری بیلی ایلیش
Share
10 نکته جالب درباره بیلی ایلیش
در مورد گیاهخوار بودن بیلی ایلیش ابهامات زیاد بود تا اینکه خودش این موضوع را تایید کرد.
در خصوص با درآمد بیلی ایلیش باید گفت که تخمین زده شده که درآمد خالص بیلی در حدود 6 میلیون دلار است.
رنگ چشم های بیلی ایلیش آبی است.
بیلی ایلیش در فضای مجازی هم فعال است و شایان ذکر است که آیدی اینستاگرام بیلی ایلیش billieeilish@ است که با سرچ این عبارت در اینستاگرام میتوانید این خواننده آمریکایی رو دنبال کنید.
فیلم سینمایی مورد علاقه او  The Babadook است و از میان سریال ها  Walking Dead و American Horror Story را بیشتر دوست دارد.
قد بیلی ایلیش ، 1.61 سانتی متر است.
بیلی وقتی سن کمی داشته واقعاً دوست داشته به یک مدل معروف تبدیل بشه.
عاشق عکاسی و حضور در مقابل دوربین است.
بیلی ایلیش شیفته ریحانا خواننده معروف است و معتقد است که ریحانا خلاقیت بسیار بالایی در همه چیز دارد.
ایلیش در کودکی در خانه آموزش دید و در نوجوانی تحت تأثیر برادر بزرگترش فینیاس اوکانل که در آن زمان خواننده و ترانه‌سرا بود، قرار گرفت و خوانندگی خود را شروع کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۵
trojan nt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی